Eventos Curso Prestige

"Prestige, unha análise económica, científica, xurídica e marítima dos feitos"

Datas 5, 6 e 7 de maio de 2004.
Lugar Salón de actos da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais de Vigo.
Dirección Bastián Barral Puga.
Jacobo Estévez Vorkauff.

Mércores 5 de maio:

9:00 h. A seguridade marítima na organización marítima internacional: especial referencia ós sinistros marítimos. Jose Oscar García Sánchez. Licenciado en Dereito. Profesor asociado de Dereito Internacional Público na Universidade de Vigo. Jose Luis Cendón Castro. Licenciado en Dereito pola Universidade de Vigo. Profesor invitado da Universidade de Vigo.

11:20 h. Descanso.

11:40 h. O Dereito Internacional Publico e a liberdade de circulación polos mares. Jose Oscar García Sánchez. Licenciado en Dereito. Profesor asociado de Dereito Internacional Público na Universidade de Vigo.

14:00 Fin da sesión da mañán.

16:00h. Seguridade marítima. Traxedia e comparación con casos anteriores. Visión dende a área marítima. Jorge Estevez. Capitán da Mariña Mercante. Decano de Prácticos do Porto de Vigo.

18:20 h. Descanso.

18:40 h. Comparación con desastres anteriores. Visión dende a área xurídica. María del Carmen Cornejo-Molins. Licenciada en Dereito pola Universidade de Santiago. Especialidade en Dereito Marítimo. Asesora e avogada de varias mutuas de seguros marítimos.

21:00 h. Fin da sesión da tarde.

Xoves 6 de maio:

9:00 h. Contenidos en hidrocarburos nos recursos marisqueiros; regulacións, control e efectos da marea negra do Prestige. Ricardo Beiras. Doutorado en Bioloxía pola Univesidade de Santiago de Compostela. Profesor titular de Ecoloxía da Universidade de Vigo.

11:20 h. Descanso.

11:40 h. Impacto do vertido de hidrocarburos do Prestige sobre as comunidades litorais. Jesús S. Troncoso. Doutor en Bioloxía pola Universidade de Santiago de Compostela. Profesor titular da área de zooloxía da Universidade de Vigo.

14:00 Fin da sesión da mañán.

16:00 h. A catástrofe do Prestige: unha visión dende a oceanografía. Emilio Fernández Suárez. Doutorado en Bioloxía pola Universidade de Oviedo. Profesor titular de Ecoloxía da Universidade de Vigo.

18:20 h. Descanso.

18:30 h. Charla dun representante de SASEMAR (Salvamento e seguridade marítima).

21:00 h. Fin da sesión da tarde.

Venres 7 de maio:

9:00 h. Repercusións económicas nos principais sectores afectados. Manuel María Varela Lafuente. Catedrático do Departamento de Economía Aplicada da Universidade de Vigo.

11:20 h. Descanso.

11:40 h. Valoración económica da perda de beneficios recreativos e de patrimonio natural derivados da marea negra do buque Prestige. Albino Prada Blanco. Profesor titular de Economía Aplicada da Universidade de Vigo. María Xosé Vázquez Rodríguez. Doutora en Economía pola Universidade de Las Palmas de Gran Canaria. Docente e investigadora na área de Economía Ambiental na Universidade de Vigo.

14:00 Fin da sesión da mañán.

16:00 h. Introducción á organización marítima internacional e á liberdade de circulación polos mares. Jose Oscar García Sánchez. Licenciado en Dereito. Profesor asociado de Dereito Internacional Público na Universidade de Vigo. María del Carmen Costas Martínez. Licenciada en Dereito pola Universidade de Vigo.

18:00 h. Descanso.

18:20 h. Seguridade marítima na Unión Europea. Jose Oscar García Sánchez. Licenciado en Dereito. Profesor asociado de Dereito Internacional Público na Universidade de Vigo. Xosé Antón Cachaldora Calderón. Licenciado en Dereito pola Universidade de Navarra. Profesor asociado da área de coñecemento "Dereito Internacional, Relacións Internacionáis e Dereito Comunitario Europeo".

20:30 h. Entrega de diplomas e clausura.